اشراف قالیباف در تمامی موارد اجرایی به اثبات رسیده است/ بازاریان قالیباف را مرد عمل می دانند
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

اشراف قالیباف در تمامی موارد اجرایی به اثبات رسیده است/ بازاریان قالیباف را مرد عمل می دانند

754

قالیباف: عضو هیات رئیسه شورای عالی اصناف کشور گفت: مردم و بازاریان از شعار خسته شده اند و مرد عمل می خواهند که البته اصناف و بازاریان همواره قالیباف را مرد عمل می دانند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی مردعمل، مجتبی صفایی با اشاره به ویژگی های برجسته محمد باقر قالیباف، گفت: اشراف قالیباف در تمامی موارد اجرایی به اثبات رسیده است، قالیباف اصناف را مهم ترین و بزرگ ترین قدرت اجتماعی ایران می داند و معتقد است که بازار همواره در کنار مسجد اساس توسعه بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: اصناف و بازار همواره در حوزه پیشتیبانی و نظامی در دوران دفاع مقدس همراه و همیار جبهه ها بوده اند اما هم اکنون اصناف دچار بی مهری های متعددی می شوند، تا جایی که پس از گذشت برهه ای از زمان به اصناف و بازار توجه نشد که به نظر می رسد دلیل آن این بود که دولت ها و کابینه ها یک فرد صنفی را در کنار رئیس جمهور نداشتند.
عضو هیات رئیسه شورای اصناف کشور یادآور شد: اصناف و بازاریان از تضییع حق خود خسته نشده اند بلکه از شعارزدگی و سیاست زدگی خسته اند. هم اکنون گرانی موجود در بازار به دلیل افزایش نرخ تورم و گرانی واقعی در جامعه است و نه گران فروشی. بخش کوچی از این گرانی به تحریم ها بر می گردد اما بخش اصلی آن ناشی از سوء مدیریت در طول سال های گذشته است.
صفایی در پایان تاکید کرد: ما از شعار خسته شده ایم و مرد عمل می خواهیم که البته اصناف و بازاریان همواره قالیباف را مرد عمل می دانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:28 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 55642
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1